Leveringsvoorwaarden

Bij www.francismode.nl heeft u het recht om na ontvangst van uw goederen het artikel binnen 8 dagen te retourneren en/of te ruilen.
Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat bestellingen de volgende werkdag word bezorgd.

Artikelen ruilen
Indien u een artikel wilt omruilen voor een andere maat en/of voor een ander artikel kunt u een email sturen naar info@francismode.nl
Via info@francismode.nl kunt u de omruiling aanvragen.

Nadat u een bevestiging heeft ontvangen van onze klantenservice dient u het artikel aangetekend retour sturen.
Nadat wij uw retour in goede ontvangst hebben aangenomen zenden wij direct de gewenste maat of het gewenste artikel kosteloos toe.

Artikelen retourneren
Indien u een artikel wilt retourneren dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice info@francismode.nl of telefonisch 030-2430230.

Let op; telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag van 13.00 uur t/m 18.00 uur en  dinsdag t/m zaterdag vanaf 11.00 uur tot 18.00 uur.
Via de email zijn wij 24 uur per dag bereikbaar.

Vermeld hierbij graag om welk artikel het gaat en de reden van retour.
Nadat u een bevestiging heeft ontvangen kunt u het artikel aangetekend retour sturen.

Na ontvangst van uw retour in goede orde ontvangt u binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag min de verzendkosten retour op uw rekening.
De terugbetaling vindt uiteraard alleen plaats op het rekeningnummer waarmee de originele betaling gedaan is.

Sale en/of afgeprijsde artikelen kunnen alleen geruild worden, u ontvangt geen geld retour.
Verzendkosten zijn voor de koper.

Verzendkosten
Voor het verzenden van artikelen brengen wij €6,95 in rekening en word verzonden met postNL. 
Bij een bestelling van €100,- of meer betaald u geen verzendkosten.

Retouradres

Francis mode
Amsterdamsestraatweg 220
3551 CP Utrecht

Ruil & retourvoorwaarden

  • Ruilen en/of retourneren binnen 8 dagen na ontvangst van bestelling.
  • Het artikel dient in de dezelfde condities geretourneerd te worden zoals wij deze hebben toegestuurd.
  • In originele verpakking en geen beschadigingen.
  • Het artikel dient compleet te zijn; te voorzien van de originele kaartjes en labels.
  • Het artikel dient geen gebruikerssporen te vertonen. Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden niet gecrediteerd.

Ruilen of retourneren in onze winkel
Het is mogelijk om uw artikel te ruilen of retourneren in onze winkel.
Houdt u er dan rekening mee dat er in de winkel geen geld retour kan worden gegeven als het gaat om een webshop bestelling.

Klacht
Heeft u een klacht over een artikel:? 
Via info@francismode.nl kunt u uw klacht omschrijven.
Vermeld hierbij graag de aankoopdatum en om welk artikel het gaat.
Deze klacht zullen wij binnen 24 uur in behandeling nemen.